کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال‌جی جوایز جشنواره نوآوری Plus X Award اروپا را درو کرد

شرکت ال‌جی جایزۀ ویژه مبتکر فناوری جهانی ۲۰۱۳ را در مراسم Plus X Award در کلن آلمان دریافت کرد. Plus X Award یکی از بارزترین جوایز نوآوری اروپا در زمینه تکنولوژی، ورزش و سبک زندگی به شمار می‌رود و مهر تأیید برای برندهایی با کیفیت برتر است.

 LG-PLUS-X-AWARD

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ این اولین بار در تاریخ ۱۰ سالۀ Plus X Award است که جوایز به ۱۷ محصول از یک برند تعلق می‌گیرد. محصولات ال‌جی، شامل گوشی Optimus G که پرچمدار گوشی‌های هوشمند است و اولین تلویزیون ULTRA HD، برندگان همیشگی در زمینۀ نوآوری، کیفیت بالا، طراحی، محیط زیست (اکولوژی) و استفاده آسان بوده‌اند.

به گفته مدیر ارشد ال‌جی در این بخش؛ این شرکت از اینکه توانسته است جوایز بسیاری کسب نماید بسیار خشنود است. ما در تلاشیم تا محصولاتی تولید کنیم که از استانداردهای جدیدی از نظر بازدهی، طراحی و سازگاری با محیط زیست برخوردار باشند. از سوی دیگر جایزهPlus X Awards  گواهی بر موفقیت ال‌جی است. محصولات جدید شرکت نشاندهنده شعار “همه چیز ممکن است” بوده و در عین حال در بهتر کردنِ زندگی مردم موفق گشته‌اند و این چیزی است که ال‌جی به آن می‌پردازد.

LG_PLUS_X_AWARD-02

تلویزیون Ultra HD ال جی با برترین کیفیت تصویر

تلویزیون ۸۴ اینچی UHD ال جی موفق به کسب چندین جایزه در بخش‌های مختلفی چون نوآوری، کیفیت بالای تصویر، طراحی و استفاده آسان گردید. با برخورداری از صفحه نمایش ۸۴ اینچی، این اولین تلویزیون UHD در جهان است که تجربه تماشای تصویری بی‌نظیر به همراه قابلیت‌های بی‌شمار، همچنین استفاده آسان و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. با وضوح تصویری معادل چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD متداول، تلویزیون UHD ال‌جی از کیفیت تصویری باور نکردنی برخوردار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15361 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/03/27 تعداد مشاهده: 2186
سافت گذر